مرجع تخصصی محصولات سامسونگ از جمله گلکسی، نوت، یخچال، لوازم خانگی و ... با به روز ترین اخبار و مقالات

دانلود پاورپوینت بازاريابي و قانون هدفمندي يارانه ها از تئـوري تا تجربيات عملي

رای دادن به این پست

دانلود فایل کامل پاورپوینت بازاريابي و قانون هدفمندي يارانه ها از تئـوري تا تجربيات عملي از سرویس پوشه

کلمات کلیدی :: پاورپوینت,بازاريابي,و,قانون,هدفمندي,يارانه,ها,از,تئـوري,تا,تجربيات,عملي,پاورپوینت بازاريابي و قانون هدفمندي يارانه ها از تئـوري تا تجربيات عملي,دانلود پاورپوینت بازاريابي و قانون هدفمندي يارانه ها از تئـوري تا تجربيات عملي ,دانلودپاورپو

متن کامل ::

پاورپوینت بازاريابي و قانون هدفمندي يارانه ها از تئـوري تا تجربيات عملي

پاورپوینت-بازاريابي-و-قانون-هدفمندي-يارانه-ها-از-تئـوري-تا-تجربيات-عملي

دانلود پاورپوینت با موضوع پاورپوینت بازاريابي و قانون هدفمندي يارانه ها از تئـوري تا تجربيات عملي دارای 27 اسلاید و با فرمت .ppt و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

 

تعداد اسلاید : 27 اسلاید

فرمت فایل: پاورپوینت .ppt و قابل ویرایش

آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

قسمتی از متن نمونه:

صنعت خودرو:
سيستم مكمل سوخت CNG خودروهاي دوگانه سوز (اختراع جديد)
حداقل10% كاهش مصرف و حذف استهلاك موتور
 
بخش ساختمان:
مزيت كاهش مصرف گاز پكيج شوفاژ ديواري نسبت به موتورخانه: اصلاح باورهاي قبلي
ارزش اقتصادي حداقل 1000 تا 1500 مترمكعب در سال به ازاي هر واحد مسكوني
 
استفاده از انرژي هاي تجديد پذير: انرژي خورشيد در توليد گرما و برق
ترموستات بخاري و شيرهاي ترموستات رادياتور با حداقل20% كاهش مصرف گاز
رادياتورهاي با توان حرارتي بالا نسبت به رادياتور هاي رايج كشور
فنآوري نوين: سيستم هاي جديد (پكيج هاي پرقدرت مركزي) قابل جايگزين با ديگ و مشعل موتورخانه هاي موجود با حداقل 40% كاهش مصرف و اشغال فضاي كمتر
 
باور ضرورت اجراي كامل و درست مبحث 19 مقررات ملي ساختمان: اصلاح باورهاي قبلي
عايق بندي ديوارهاي جانبي و سقف و كف بواسطه اولويت آن نسبت به پنجره دوجداره

 

فهرست مطالب و اسلایدها:

‌اهميت موضوع

مقدمه

نكته اصلي:‌ضرورت توجه به نياز جديد مشتري در کل زنجیره عمليات

كليات موضوع

برداشت سطحي از مفهوم اصلاح الگوي مصرف

علت ريشه اي تاخير در اصلاح قيمت حامل هاي انرژي

مثال 1:‌ وضعيت مصرف سوخت خودروها و فرصتهاي بازاريابي

مثال 2:‌ بحران مصرف برق و فرصتهاي بازاريابي

مثال 3:‌ وضعيت توليد و مصرف گاز طبيعي

معجزه قيمت: اثرات و درسهاي بازاريابي اصلاح قيمت گاز- بازار آبگرمكن

نمونه هاي ديگري از فرصتهاي بازاريابي اصلاح قيمت گاز (معجزه قيمت)

دانلود فایل


نوشتن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عنوان منو
در حال بارگذاری