مرجع تخصصی محصولات سامسونگ از جمله گلکسی، نوت، یخچال، لوازم خانگی و ... با به روز ترین اخبار و مقالات

دانلود پاورپوینت سوژه یابی در رسانه های خبری

رای دادن به این پست

دانلود فایل کامل پاورپوینت سوژه یابی در رسانه های خبری از سرویس پوشه

کلمات کلیدی :: پاورپوینت,سوژه,یابی,در,رسانه,های,خبری,پاورپوینت سوژه یابی در رسانه های خبری,دانلود پکیج پاورپوینت سوژه یابی در رسانه های خبری ,دانلود پکیج پاورپوینت سوژه یابی در رسانه های خبری ,دانلود پکیج پاورپوینت سوژه یابی در رسانه های خبری,پاورپوینت

متن کامل ::

پاورپوینت سوژه یابی در رسانه های خبری

پاورپوینت-سوژه-یابی-در-رسانه-های-خبری

دانلود پاورپوینت با موضوع پاورپوینت سوژه یابی در رسانه های خبری دارای 26 اسلاید و با فرمت .ppt و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

 

تعداد اسلاید : 26 اسلاید

فرمت فایل: پاورپوینت .ppt و قابل ویرایش

آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

قسمتی از متن نمونه:

  سوژه يابي نخستين مرحله و در حقيقت مهم و حساس ترين مرحله کار خبري است . اگر اين نخستين گام  را درست، مطمئن و منطبق بر اصول حرفه اي برنداريم، يقينا در مراحل بعدي موفق نخواهيم بود.

     انتخاب سوژه مناسب، پرداخت سريع، به موقع و صحيح سوژه در اعتمادزايي يا اعتمادزدايي  به روابط عمومي بسيار مهم است.

            بنابراين در اين عصر، روابط عمومي مي تواند
موفق شود كه :

الف) سوژه هاي مورد نياز مردم را سريع انتخاب كند.

 ب ) ابزار انتقال و انتشار سوژه را خوب بشناسد.

ج) سوژه هاي انتخابي را در بسته بندي مناسب  بپردازد.

كمترين تعلل در انتخاب و پرداخت سوژه، موجب حذف  يا کم اثر شدن روابط عمومي در  رسانه مي شود.

   آسيب شناسي و  نقد وضع موجود:

      متأسفانه سوژه يابي و شيوه پرداخت آن در بسياري از روابط عمومي ها مناسب نيست ؛ زيرا :

الف) برخي از مواقع از كنار سوژه هاي ناب و دست اول و مورد نياز مردم به راحتي مي‌گذرند .

ب) بسياري از مواقع اجازه پرداخت و انتشار داده نمي شود.

ب) بسياري از مواقع نيز به سوژه هاي مورد نياز مردم  دير و با تاخير مي پردازند.

ج) بعضي مواقـع به سوژه مورد نياز مردم مي‌پردازد اما با بسته‌بندي  غير حرفه اي.

     در مواقع بروز بحران نياز مخاطب به خبر و رسانه بيشتر مي‌شود و اگر به رسانه رجوع كند و چيزي نيابد و يا چيز نامناسبي پيدا كند ،اطلاعات خود را از منابع ديگر مي گيرد.
 
فهرست مطالب و اسلایدها
آسيب شناسي و  نقد وضع موجود:
برخي از دلايل وضع موجود سو ژه يابي :
نقش نظريه ها ي ارتباطي در سوژه يابي :
1- دروازه باني در رسانه و ارتباط آن با سوژه:
جمع بندي :
عوامل مؤثر در دامنه انعكاس سوژه و ميزان اثرگذاري آن :
1ـ موضوع
2ـ  روابط عمومي:
3- مصاحبه شوندهها  و منابع سوژه:
4- رسانه :
شيوه يابي سوژه يابي :
ب ) دلايل و بهانه هاي سوژه يابي :
ج ) روش هاي سوژه يابي

دانلود فایل


نوشتن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عنوان منو
در حال بارگذاری