شرایط بازگشت کالا در فروشگاه اینترنتی آی تی سام

7 روز ضمـانت بازگشـت کالا

به طـور کلـی تمام محصـولاتی که در فروشگـاه اینترنتـی آی تی سام به فروش میرسند دارای ضمـانت نامه اصلی از شرکت های معتبـر می باشد، با این حال در جهت رضـایت مشتـریان عزیز طرح ” 7 روز ضمانت بازگشت کالا ” با توجه به چـارچوب و قوانیـن خدمـات پس از فروش که در ادامه به صـورت کامل شـرح داده می شود، قـابل اجـرا می باشد:

بدینوسیـله تمامی مشتریـان گرامی با آسودگی بیشتر، می توانند محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایند.

لطفـا به این نکتـه دقت داشته باشید که گارانتی شرکت های تولیـد کننده محصولات، به منظور اطمینـان مصرف کننده از سلامتی کالا در بازه زمانی مشخص ارائه می شود.

شرایط بازگشت کالا در فروشگاه اینترنتی آی تی سام

7 روز ضمـانت بازگشـت کالا

به طـور کلـی تمام محصـولاتی که در فروشگـاه اینترنتـی آی تی سام به فروش میرسند دارای ضمـانت نامه اصلی از شرکت های معتبـر می باشد، با این حال در جهت رضـایت مشتـریان عزیز طرح ” 7 روز ضمانت بازگشت کالا ” با توجه به چـارچوب و قوانیـن خدمـات پس از فروش که در ادامه به صـورت کامل شـرح داده می شود، قـابل اجـرا می باشد:

بدینوسیـله تمامی مشتریـان گرامی با آسودگی بیشتر، می توانند محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایند.

لطفـا به این نکتـه دقت داشته باشید که گارانتی شرکت های تولیـد کننده محصولات، به منظور اطمینـان مصرف کننده از سلامتی کالا در بازه زمانی مشخص ارائه می شود.

موارد بازگشت کالا ظرف مدت 7 روز

      • کالا دارای اشکال فنی که گارانتی اصلی نداشته باشد 

دراین صورت می بایست در مدت 7 روز، اشکـال و ایراد کالا را به فروشگـاه اینترنتـی آی تی سام اعلام نمایید.(کالا درب فروشگاه تحویل گرفته می شود ، در صورتی که مشتری با پیک یا هر طریقه دیگری ارسال نماید هزینه ارسال و بازگشت کالا به عهده خودشان می باشد ) و اگر کالا گارانتی اصلی باشد بازگشت کالا بی معنی شده و باید از گارانتی اصلی پیگیری نمایید

      • کالا دارای اشکال فنی که گارانتی اصلی داشته باشد 

دراین صورت می بایست با خود شرکت گارانتی کننده اصلی تماس حاصل و ارسال نمایید . و فروشگاه هیچ گونه دخالتی در این بابت ندارد .

      • کالا دارای اشکال ظاهری باشد

درصورتی که کـالا دارای اشکـالات ظاهری باشد، مشتـری می بایست از پذیرش کالا امتنـاع نموده و کـالا را به پیک عودت دهد. (در غیر این صورت از بازگشت کالا پس از تحویل معذوریم)

      • مغایرت کالا با کالای خریداری شده

در صورت مغـایرت کـالا با کـالای خریـداری شده، چنانچـه پک و پلمپ کالا به هیچ عنوان باز نشده باشد مورد تایید است و می بایست حداکثـر 24 سـاعت پس از تحـویل گرفتن کالا توسط خریدار، اعلام گردد در صورت روز تعطیل می بایست در اولین روز کاری تا ساعت 12  ظهر اعلام گردد ، در این صورت تمامی هزینه های  ارسال و برگشت به عهده فروشگاه خواهد بود. و اما اگر کالا باز شود تحت هیچ شرایطی برگشت امکان پذیر نخواهد بود .

      • مدت زمان استفاده از شرایط بازگشت کالا

هفت روز ضمانت بازگشت کالا، از تاریخ دریافت کالا توسط مشتری محاسبه می شود. البته در صورتی که آن کالا دچار کاهش قیمت نشده باشد ، در این صورت بازگشت کالا وجود نخواهد داشت .

* در کلیه موارد میبایست، تمامی شرایط مندرج در کارت گارانتی و شرایط گارانتی شرکت گارانتی دهنده برقرار باشد، چنانچه هر یک از شرایط گارانتی نقض شده باشد، امکـان تعویض وجود نخواهد داشت.

بررسی عیوب و مشکلات کالا توسط کارشناسان

کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتـی آی تی سام ایـرادهای اعلام شده توسط مشتـری را بررسی کرده و نتیجه را ظرف مدت 24 ساعت به مشتری اعلام می کنند. در صورت خرابی محصول امکان بازگشت وجه و تعویض به انتخاب مشتری وجود دارد.

امکـان بازگشت وجه یا تعویض کالا، قبل از بررسی و کنترل توسط کارشناسان بخش فنی وجود ندارد.

خریداران شهرستان میبایست قبل از ارسـال کالای معیوب با شماره تمـاس گارانتی محصول خریدار شده، که به صورت کارت یا هولوگرام می باشد تماس گرفته و مشکل را شرح دهند تا در صورت امکان، کارشناسان فنی مشکل را برطرف یا جهت ارسال کالا به گارانتی آنها را راهنمایی کنند. چنانچه پیش از تماس با شرکت ارائه دهنده گارانتی محصول و هماهنگی با فروشگاه اینترنتـی آی تی سام کالای خریداری شده، بازگشت داده شود، در صورت سالم بودن محصول هزینه دریافت و ارسال مجدد کالا بر عهده مشتری خواهد بود.

کالاهای غیر قابل تعویض

  • کالاهایی که کارتن و جعبه اصلی کالا پاره یا مخدوش شده باشد و یا گارانتی آن مخدوش شده باشد، غیر قابل تعویض می باشد.

برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا، امکـان استفاده از ضمانت بازگشت کالا را از بین خواهد برد.

نقض هر یک از شرایط مندرج بر روی یا شرایط شرکت گارانتی دهنده، امکـان استفاده از ضمانت بازگشت کالا را از بین خواهد برد.

نحوه محاسبه هزینه بازگشت هزینه ارسال محصول

  • هر گونه بازگشت و یا تعویض و یا گارانتی و تنظیماتی که از سوی فروشگاه نیاز به انجام باشد . کالا درب فروشگاه تحویل گرفته می شود ، در صورتی که مشتری با پیک یا هر طریقه دیگری ارسال و بازگشت کالا نماید هزینه ارسال به عهده خودشان می باشد .

 

      نحوه ارائه گارانتی به مشتریان محترم

      • هر گونه مشکلی که به تایید کارشناسان جهت اقدام به دریافت گارانتی باشد ، کالا درب فروشگاه تحویل گرفته می شود ، در صورتی که مشتری با پیک یا هر طریقه دیگری ارسال نماید هزینه ارسال و بازگشت کالا به عهده خودشان می باشد .