شرایط و قوانین استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی آی تی سام:

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی آی تی سام به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه اینترنتی آی تی سام و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی آی تی سام از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی:
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی آی تی سام منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی آی تی سام تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر:
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی آی تی سام اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی:
هنگامی که شما از خدمات فروشگاه اینترنتی آی تی سام استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به فروشگاه اینترنتی آی تی سام ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه اینترنتی آی تی سام به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه )به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و یا پروموشن‌ها، امکان دارد فروشگاه اینترنتی آیتی سام برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه فروشگاه اینترنتی آی تی سام را در پروفایل خود لغو کنند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی:
فروشگاه اینترنتی آی تی سام به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
فروشگاه اینترنتی آی تی سام متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه اینترنتی آی تی سام ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی آی تی سام ، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی آی تی سام جزئی از اموال فروشگاه اینترنتی آی تی سام محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه اینترنتی آی تی سام است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه اینترنتی آی تی سام محفوظ می‏‌دارد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش:
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
فروشگاه اینترنتی آی تی سام به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد ولیکن  از ساعت 10 صبح الی 18 بعد از ظهر روزهای کاری ، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات میباشد.
کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت فروشگاه اینترنتی آی تی سام به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل،  در صف پردازش قرار می‏‌گیرند فروشگاه اینترنتی آی تی سام همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه اینترنتی آی تی سام به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اینترنتی آی تی سام محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.
فروشگاه اینترنتی آی تی سام مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه اینترنتی آی تی سام

در ضمن در صورت ویرایش آدرس  لطفا و حتما با پشتیبانی تماس گرفته شود

طرح تشویقی پیشنهاد شگفت انگیز (پروموشن) :
طرح تشویقی شگفت انگیز به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و روزانه در این بخش تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‏‌تر نسبت به فروش‌‏های ویژه درج می‏‌شود. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت کالا به ناموجود تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت. در صورتی که کالایی در روز قبل از فروش شگفت انگیز به سبد خرید اضافه شود و در هنگام پردازش، کالا در طرح شگفت انگیز باشد، قیمت شگفت انگیز اعمال می‏‌شود. به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید (پروموشن) است، فروشگاه اینترنتی آی تی سام تعهدی در قبال سفارش‌‏های تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگی‌‏های لازم انجام می‏‌شود.

روش‌های ارسال کالا در فروشگاه اینترنتی آی تی سام

    • فروشگاه اینترنتی آی تی سام با شرایط ارسـال زیـر 5 ساعت درتهـران، لذت خریدی متفـاوت را بـرای شمـا فراهم کرده است.

* روزهای عادی: روزهای کـاری هر هفته ( شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه )

* روزهای تعطیـل : روزهای جمعه و روزهایی که در کشور جمهوری اسلامی ایران تعطیل رسمی هستند.

* ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 و پنجشنبه ها از ساعت 9 الی 13 میباشد.

* فروشگاه اینترنتی آی تی سام هیچگونه پاسخگویی، سرویس دهی و خدمـاتی در روزهای تعطیل نخواهد داشت.

*سفارشـات در شهـر تهران، مطابق بازه زمانی ذکر شده در زیر، توسط مشتریـان در هنگام ثبت سفارش انتخاب و در سریعترین زمان ممکن، ارسـال خواهد شد.

* هزینه ارسال مجدد سفارش، در صورت عدم حضـور مشتری در هنگام تحویل سفـارش و بازگشت کالا به فروشگاه، به عهده مشتـری میباشد.

تهران – مناطق 22 گانه

تحویل فوری ( فقط شهر تهران )

در حال حاضـر طرح تحویل فوری فقط در شهر تهران ( مناطق 22 گانه ) فعال میباشد و مشتریـانی که با این روش ثبت سفارش نمایند، سفارش خود را در کمتر از 2 ساعت تحویل خواهند گرفت.

هزینه ی ارسال فوری به عهده ی مشتری می باشد .

تحویل عادی ( فقط شهر تهران )

شنبه تا چهارشنبه

سفارش های ثبت شده تا قبل از ساعت 17 در همان روز و سفارش های ثبت شده بعد از ساعت 17 در روز بعد و از ساعت 9 الی 12 پس از هماهنگی با مشتری ارسال میشود.

پنج شنبه ها

سفارش های ثبت شده تا قبل از ساعت 12 در همان روز و سفارش های ثبت شده بعد از ساعت 12 در اولین روز کاری بعدی و از ساعت 9 الی 12 پس از هماهنگی با مشتری ارسال میشود.

حومه تهران و سایر نقاط ایـران

پست

ارسال به حومه تهـران ( دماوند، پردیس، ورامین، پرند، لواسانات، بومهن، رودهن و … ) و سایر نقاط ایـران توسط پست انجام میشود.

مدت زمان رسیدن کالا به دست مشتری 24 الی 72 ساعت کاری میباشد.

شنبه تا چهارشنبه

سفارش های ثبت شده تا قبل از ساعت 16 در همان روز و سفارش های ثبت شده بعد از ساعت 16 در روز بعد ارسال میشود.

پنج شنبه ها

سفارش های ثبت شده تا قبل از ساعت 12 در همان روز و سفارش های ثبت شده بعد از ساعت 12 در اولین روز کاری بعدی ارسال میشود.

هزینه ارسـال به صورت پس کرایه و به عهده شفارش دهنده می باشد.

همچنین دو روش ارسال تیپاکس و کالا رسان نیز وجود دارد ، که هزینه ای این نوع ارسال نیز با خود مشتری می باشد .

شرایط بازگشت کالا در فروشگاه اینترنتی آی تی سام

7 روز ضمـانت بازگشـت کالا

به طـور کلـی تمام محصـولاتی که در فروشگـاه اینترنتـی آی تی سام به فروش میرسند دارای ضمـانت نامه اصلی از شرکت های معتبـر می باشد، با این حال در جهت رضـایت مشتـریان عزیز طرح ” 7 روز ضمانت بازگشت کالا ” با توجه به چـارچوب و قوانیـن خدمـات پس از فروش که در ادامه به صـورت کامل شـرح داده می شود، قـابل اجـرا می باشد:

بدینوسیـله تمامی مشتریـان گرامی با آسودگی بیشتر، می توانند محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایند.

لطفـا به این نکتـه دقت داشته باشید که گارانتی شرکت های تولیـد کننده محصولات، به منظور اطمینـان مصرف کننده از سلامتی کالا در بازه زمانی مشخص ارائه می شود.

شرایط بازگشت کالا در فروشگاه اینترنتی آی تی سام

7 روز ضمـانت بازگشـت کالا

به طـور کلـی تمام محصـولاتی که در فروشگـاه اینترنتـی آی تی سام به فروش میرسند دارای ضمـانت نامه اصلی از شرکت های معتبـر می باشد، با این حال در جهت رضـایت مشتـریان عزیز طرح ” 7 روز ضمانت بازگشت کالا ” با توجه به چـارچوب و قوانیـن خدمـات پس از فروش که در ادامه به صـورت کامل شـرح داده می شود، قـابل اجـرا می باشد:

بدینوسیـله تمامی مشتریـان گرامی با آسودگی بیشتر، می توانند محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایند.

لطفـا به این نکتـه دقت داشته باشید که گارانتی شرکت های تولیـد کننده محصولات، به منظور اطمینـان مصرف کننده از سلامتی کالا در بازه زمانی مشخص ارائه می شود.

موارد بازگشت کالا ظرف مدت 7 روز

      • کالا دارای اشکال فنی که گارانتی اصلی نداشته باشد 

دراین صورت می بایست در مدت 7 روز، اشکـال و ایراد کالا را به فروشگـاه اینترنتـی آی تی سام اعلام نمایید.(کالا درب فروشگاه تحویل گرفته می شود ، در صورتی که مشتری با پیک یا هر طریقه دیگری ارسال نماید هزینه ارسال و بازگشت کالا به عهده خودشان می باشد ) و اگر کالا گارانتی اصلی باشد بازگشت کالا بی معنی شده و باید از گارانتی اصلی پیگیری نمایید

      • کالا دارای اشکال فنی که گارانتی اصلی داشته باشد 

دراین صورت می بایست با خود شرکت گارانتی کننده اصلی تماس حاصل و ارسال نمایید . و فروشگاه هیچ گونه دخالتی در این بابت ندارد .

      • کالا دارای اشکال ظاهری باشد

درصورتی که کـالا دارای اشکـالات ظاهری باشد، مشتـری می بایست از پذیرش کالا امتنـاع نموده و کـالا را به پیک عودت دهد. (در غیر این صورت از بازگشت کالا پس از تحویل معذوریم)

      • مغایرت کالا با کالای خریداری شده

در صورت مغـایرت کـالا با کـالای خریـداری شده، چنانچـه پک و پلمپ کالا به هیچ عنوان باز نشده باشد مورد تایید است و می بایست حداکثـر 24 سـاعت پس از تحـویل گرفتن کالا توسط خریدار، اعلام گردد در صورت روز تعطیل می بایست در اولین روز کاری تا ساعت 12  ظهر اعلام گردد ، در این صورت تمامی هزینه های  ارسال و برگشت به عهده فروشگاه خواهد بود. و اما اگر کالا باز شود تحت هیچ شرایطی برگشت امکان پذیر نخواهد بود .

      • مدت زمان استفاده از شرایط بازگشت کالا

هفت روز ضمانت بازگشت کالا، از تاریخ دریافت کالا توسط مشتری محاسبه می شود. البته در صورتی که آن کالا دچار کاهش قیمت نشده باشد ، در این صورت بازگشت کالا وجود نخواهد داشت .

در صورتی که مشتری کالایی را خریداری و ثبت سفارش نماید و کاهش قیمتی به وجود آید ، مشتری حداکثر تا 2 ساعت اجازه کنسلی کالا را دارد . در غیر این صورت به دلیل کاهش قیمت و ضرر احتمالی فروشگاه کنسلی صورت نخواهد گرفت و کالا ارسال خواهد شد .

* در کلیه موارد میبایست، تمامی شرایط مندرج در کارت گارانتی و شرایط گارانتی شرکت گارانتی دهنده برقرار باشد، چنانچه هر یک از شرایط گارانتی نقض شده باشد، امکـان تعویض وجود نخواهد داشت.

بررسی عیوب و مشکلات کالا توسط کارشناسان

کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتـی آی تی سام ایـرادهای اعلام شده توسط مشتـری را بررسی کرده و نتیجه را ظرف مدت 24 ساعت به مشتری اعلام می کنند. در صورت خرابی محصول امکان بازگشت وجه و تعویض به انتخاب مشتری وجود دارد.

امکـان بازگشت وجه یا تعویض کالا، قبل از بررسی و کنترل توسط کارشناسان بخش فنی وجود ندارد.

خریداران شهرستان میبایست قبل از ارسـال کالای معیوب با شماره تمـاس گارانتی محصول خریدار شده، که به صورت کارت یا هولوگرام می باشد تماس گرفته و مشکل را شرح دهند تا در صورت امکان، کارشناسان فنی مشکل را برطرف یا جهت ارسال کالا به گارانتی آنها را راهنمایی کنند. چنانچه پیش از تماس با شرکت ارائه دهنده گارانتی محصول و هماهنگی با فروشگاه اینترنتـی آی تی سام کالای خریداری شده، بازگشت داده شود، در صورت سالم بودن محصول هزینه دریافت و ارسال مجدد کالا بر عهده مشتری خواهد بود.

کالاهای غیر قابل تعویض

  • کالاهایی که کارتن و جعبه اصلی کالا پاره یا مخدوش شده باشد و یا گارانتی آن مخدوش شده باشد، غیر قابل تعویض می باشد.

برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا، امکـان استفاده از ضمانت بازگشت کالا را از بین خواهد برد.

نقض هر یک از شرایط مندرج بر روی یا شرایط شرکت گارانتی دهنده، امکـان استفاده از ضمانت بازگشت کالا را از بین خواهد برد.

نحوه محاسبه هزینه بازگشت هزینه ارسال محصول

  • هر گونه بازگشت و یا تعویض و یا گارانتی و تنظیماتی که از سوی فروشگاه نیاز به انجام باشد . کالا درب فروشگاه تحویل گرفته می شود ، در صورتی که مشتری با پیک یا هر طریقه دیگری ارسال و بازگشت کالا نماید هزینه ارسال به عهده خودشان می باشد .

 

      نحوه ارائه گارانتی به مشتریان محترم

      • هر گونه مشکلی که به تایید کارشناسان جهت اقدام به دریافت گارانتی باشد ، کالا درب فروشگاه تحویل گرفته می شود ، در صورتی که مشتری با پیک یا هر طریقه دیگری ارسال نماید هزینه ارسال و بازگشت کالا به عهده خودشان می باشد .