خانه/روتر میکروتیک, میکروتیک/روتر میکروتیک hEX PoE lite پنج پورت 10.100 Mikrotik RB750UPr2

روتر میکروتیک hEX PoE lite پنج پورت 10.100 Mikrotik RB750UPr2

دسته‌بندی: , شناسه محصول: 88156Views: 1439آخرین بروز رسانی: 7th آوریل, 2024

گارانتی: شرکتی

خرید آسان در واتساپ و تلفنی

تلفن فروشگاه02191011520 

امکان ارائه فاکتور رسمی می باشد.

۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان

موجود در انبار

محصولات مرتبط

توضیحات محصول

روتر میکروتیک 5 پورت hEX PoE Lite، با کد محصول Mikrotik hEX PoE Lite 5 Port Router، توسط شرکت میکروتیک به بازار عرضه می شود. روتر برد میکروتیک برای کاربرد مدیریت شبکه های فضای کوچک طراحی و تولید شده است. این روتر کاملا مناسب برای فضاهای کوچک  مثل خانه ها و دفاتر کاری شما میباشد. این میکروتیک روتر برد پردازنده ای 650 مگاهرتزی تک هسته ای را دارا میباشد. حافظه ای 16 مگابایتی دارد. به دلیل وجود Router OS این میکروتیک روتر به یک مسیریاب فوق العاده تبدیل شده است.

روتر میکروتیک hEX PoE lite

در واقع این روتر میکروتیک برای کاربرد مدیریت شبکه های فضای کوچک و داخلی طراحی و تولید شده است. این روتر میکروتیک با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد ایجاد پهنای باند گسترده برای کاربران در نظر گرفته میشود.این دستگاه روتر میکروتیک یکی دیگر از کالا های پرطرفدار کمپانی میکروتیک میباشد. و همچنین شایان به ذکر است که یکی از روترهای پر سرعت و پرقدرت بازار شبکه است. این روتر با استفاده از تجهیزات پیشرفته طراحی و تولید شده. شرکت میکروتیک به واسطه ی کارایی پیشرفته و طراحی منحصر به فرد در محصولات خود توانسته سهم گسترده ای را در صنعت آی تی به خود اختصاص دهد. برای آشنایی بیشتر با روتر میکروتیک hEX PoE lite با ما در آی تی سام همراه باشید.

روتر برد RB750UPr2 یا همان hEX PoE lite نوعی مسیر یاب کابلی و جمع و جور وسبک میباشد. که این محصول در یک عدد باکس پلاستیکی قرار دارد. همچنین به دلیل استفاده ی شرکت میکروتیک از الیاژ در ساخت این روتر برد میتوان گفت که کیفیتی مرغوب و بالا را در اختیار مشتریانش قرار میدهد. شما همراهان گرامی با داشتن این محصول قادرید که با آسانی به یک شبکه کابلی با کل امکانات و کارایی هایی که ازین روتر انتظار دارید متصل شوید. و آنرا میتوانید در محل کار خود و یا منزلتان قرار دهید و از دستگاهتان نهایت استفاده را کنید.

روتربرد hEX PoE lite برای شبکه های SOHO طراحی شده است. از خصوصیات برجسته ی آن میتوان به قابلیت MPLS اشاره کرد. در کل کاربرد این روتر میکروتیک در دو مورد خلاصه میشود 1- این روتر میتواند دو شبکه مستقل مثل شبکه WLAN به شبکه LAN را به همدیگر متصل کند. 2- و همچنین hEX PoE lite بسته هایی که بین دو شبکه ارسال میشوند را مدیریت کند.

سیستم عامل و سخت افزاری روتر برد hEX PoE lite 

همانطور که در مطالب فوق برایتان به طور خلاصه توضیح دادم. سیستم عامل این روتر برد از سیستم عامل معروف میکروتیک router OS بهره گرفته است. Router OS به طور کل از رایانه های چند هسته ای  و چند پردازنده مثل  hEX PoE lite پشتیبانی میکند. سیستم عامل Router OS یم سیستم عامل کاملا مستقل بوده است. و هدف سیستم عامل Router OS ارائه ویژگی های بهتر میکروتیک میباشد. از قابلیت هایی که Router OS به روتر برد میکروتیک شما اضافه میکند میتوان: مسیریابی – دیوار آتش – تعادل رسانی بارگذاری – مدیریت کاربران – پشتیبانی از IP – پروتکل پیکربندی پویای میزبان و چندین موارد دیگر را نام برد. و اخرین مطلب در رابطه با سیستم عامل Router OS، سطح دسترسی آن Levevl 4 میباشد. که این موضوع باعث مسیریابی فوق العاده روتر برد میکروتیک hEX oE lite میباشد.

مشخصات ظاهری روتر میکروتیک hEX PoE lite 

وزن این روتر چیزی حدود 500 گرم میباشد. همچنین طول میکروتیک روتر hEX PoE lite حدود 113 میلیمتر است. و ارتفاع محصول 28 متر است.

ویژگیهای روتر برد میکروتیک hEX PoE lite 

از برترین ویژگی های این روتر برد میکروتیک میتوان در درجه اول به تامین جریان برق و دیتا دوربین،اکسس پوینت، تلفن های IP و … در محیط های داخلی اشاره کرد. روتر برد hEX PoE lit دارای پنج پورت اترنت است. وظیفه ی این اترنت های پشتیبانی از سرعت 100/10 مگابایت بر ثانیه است. این میکروتیک دارای قابلیتهایی PoE است. برای مثال: PoE IN در پورت1 برای تامین برق دستگاه  از طریق PoE و یا سوئیچ PoE و یا مابقی تجهیزات ها که قابلیت PoE OUT را دارا میباشند. درمورد PoE دیگر باید گفت که  PoE OUT در پورت 2 تا 5 وظیفه ی تامین برق تجهیزات دیگر با استاندارد و ولتاژ مشابه را برعهده دارد.

همانطور که انتظار میرود باید تا کنون متوجه ی قابلیت مسیریابی این روتر شده باشید. دارای 64 مگابایت حافظه ی رم میباشد. 16 مگابایت فضای ذخیره سازی دارد. که این فضای ذخیره سازی storge با استاندارد FLASH میباشد. توان مصرف انرژی این روتر برد اگر قابلیت PoE OUT فعال باشد 51 ولت است. در صورتی که قابلیت PoE OUT  غیر فعال باشد میزان مصرف انرژی و برق دستگاه روتر برد hEX PoE lite چیزی حدود 3 ولت میباشد. آخرین ویژگی میکروتیک روتر برد هم پردازنده ی آن است. این پردازنده تک هسته ای 650 مگاهرتز میباشد.

ویژگی های منحصر به فرد روتر میکروتیک hEX PoE lite

روتر میکروتیک hEX PoE lite مجهز به 5 پورت اترنت 100/10 بوده و  (4 پورت خروجی و 1 پورت ورودی) این روتر مجهز به سرعت پردازنده ی 650MHz تک هسته ای می باشد. 5Port Router دارای پردازنده به مدل QCA9531 و معماری MIPSBE است. این روتر میکروتیک دارای قابلیت پشتیبانی از ورودی ولتاژ 8-30V و ورودی PoE passive می باشد. طراحی منحصر به فرد 1 پورت USB. از نوع  A USB2.0 برای روتر در نظر گرفته شده است. این روتر 5 پورت از گواهینامه سطح 4 (L4 license) سیستم عامل RouterOS بهرمند است.

بهترین محل نصب و قرار گیری روتر میکروتیک hEX PoE lite 

محصولاتی که مثل این روتر برد میکروتیک اند، هرچه بیشتر نزدیک پریز برق باشند مسلما بهتر عمل خواهند داشت. نصب این دستگاه روتر میکروتیک hEX PoE lite بسیار ساده بوده است. اگر در نصب و راه اندازی این روتر برد میکروتیک دچار مشکل شدید، کافیست با کارشناسان متخصص در آی تی سام در تماس باشید. کارشناسان ما تمام تلاش خود را در جهت بهره بری هرچه بیشتر شما از دستگاهتان خواهند داشت. کافیست برای ارتباط با کارشناسان به سایت آی تی سام بروید. و در آنجا با ما در ارتباط باشید.

توانایی های امنیتی روتر میکروتیک  

از توانایی های امنیتی روتر میکروتیک hEX PoE lite میتوان  به قابلیت های امینتی وایرلس و سیستمی  این میکروتیک اشاره کرد. این قابلیت موجب جلوگیری از هک شما میشود. به گونه ای این قابلیت برای شما همچون یک ضد هک عمل میکند. شما قادرید که بر روی تنظیمات دستگاه روتر برد میکروتیک خود، دستگاه هایی را که فقط قصد دارید به روترتان وصل شوند، را تنظیم کنید. اینگونه دیگر خطر هک شدن برای شما وجود ندارد.

روتر میکروتیک 5 پورت hEX PoE Lite
روتر میکروتیک 5 پورت hEX PoE Lite

مشخصات پنل روتر میکروتیک 

1- کلید ریست

2- چراغهای تعیین وضعیت PWR و USR

3- ورودی منبع تغذیه از نوع DC Jack

4- دارای پورت USB Type A

5- چراغهای تعیین وضعیت پورت های اترنت

6- دارای 5 پورت برای پشتیبانی از سرعت 10 و 100 مگابایت بر ثانیه

7- قابلیت PoE IN در پورت 1

8- قابلیت PoE OUTدر پورت 2 تا 5

نقاط مثبت روتر میکروتیک 

از نقاط مثبت و خوب این روتر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1- دارای سیستم عامل Router OS میباشد. که سطح دسترسی آن Level 4 با قابلیت مسیریابی است.

2-روتر میکروتیک دارای 5 پورت اترنت است. این پورت ها قابلیت PoE دارند.

3- میزان ذخیره سازی فضای این دستگاه 64 مگابایت میباشد.

4- همچنین این روتر میکروتیک hEX پردازنده ای تک هسته ای با 650 مگاهرتز را دارا میباشد.

قطعات hEX POE lite 

داخل بسته بندی این روتر برد میکروتیک ، دو محصل دیگر قرار دارد. یکی ازین محصولات IES connector میباشد.

IES connector 

IES connector یا همان جفت کننده های خانگی، این جفت کنندها برای مصارف عمومی میباشند و مجموعه ای از استاندارد های کمیسیون های بین المللی الکترونیکی هستند که کانتورهای بی قفل را برای اتصال سیم های منابع تغذیه به وسایل الکتریکی با ولتاژ بیشتر از 250 ولت مشخص میکنند. کوپلرهای اتصال به هم اجازه میدهند که منبع تغذیه از یک قطعه تجهیزات یا یک دستگاه در دسترس تجحیزات قرارا گیرد. کوپل هایی که تحت تاثیر این استاندارد تعریف میشوند، درجه بندی دارند و دارای دمای استاندارد هستند.

24V 2.5A Power 

یکی دیگر از محصولات داخل بسته میکروتیک روتر برد 24V 2.5A Power بوده است. منبع تغذیه این شارژر 24 ولت 2.5 آمپر، COOLM AC DC 24 ولت 2.5 آمپر میباشد. آداپتور برق آن نیز از سیم ترانسفورماتور AC/DC 60W 5.5 x 2.5mm DC میباشد. این شارژر جایگزینی عالی برای 1A / 2A / 2.4A است. زیرا آمپراژ اجباری نیست. از ویژگیهای آن میتوان اینگونه نام برد: حفاظت از اتصال کوتاه، حفاظت از اضافه بار، حفاظت از ولتاژ بیش از حد برای محافظت از دستگاه شما مناسب برای استفاده با دستگاه های الکترونیکی که به 24 ولت DC نیاز دارند و کمتر از 60 وات برق مصرف می کنند. 

iec cord
24V 2.5A power adapter

قیمت خرید اینترنتی روتر میکروتیک hEX PoE lite 

اکنون میخواهیم این روتر برد میکروتیک hEX PoE lite را از لحاظ قیمت خرید و فروش مورد بحث قرار دهیم. شما با مطالعه مطالب بالا صددرصد به ویژگی ها و قابلیتهای به خصوص این میکروتیک روتر برد پی برده اید. به همین دلیل ارزش خرید را قطعا برایتان خواهد داشت. روتر برد میکروتیک hEX lite در صنف خود بسیار حرفه ای عمل کردهاست. و بخاطر همین قیمت ارزان و مناسب  با کارایی ها و کیفیت عالی است که این روتر محبوبیت خود را در بازار شبکه، به دست آورده است.

بررسی روتر برد میکروتیک hEX PoE lite از لحاظ کیفیت، جنس، رنگ 

این روتر برد شرکت میکروتیک، از جنس پلاستیک بوده است. که این پلاستیک بسیار مقاوم و ضخیم است. و به همین دلیل در برابر رنگ پریدگی بسیار مقاوم بوده است. رنگ این محصول سفید است. همچنین  لازم یه ذکر است که به شما یادآور شوم که روتر برد میکروتیک hEX PoE lite به خاطر متریال خوبی که در ساخت آن به کار رفته ضد آب نیز میباشد.

روشهای خرید روتر میکروتیک hEX PoE lite 

شما همراهان همسشگی و گرامی آی تی سام با چند روش میتوانید این روتر برد میکروتیک hEX PoE lite را خریداری نمائید و از امکانات آن استفاده کنید. روشها به شرح زیر میباشند:

1- خرید از فروشگاه های اینترنتی.

2- خرید حضوری از بازار شبکه.

3- خرید از طریق سایت ما ( آی تی سام).

4- خرید از طریق واتساپ.

5- خرید به صورت تلفنی از شرکت آ تی سام.

مشخصات فنی

نام محصول                     RB750UPr2

معماری                          MIPSBE

CUP مدل                        QCA9531

سرعتCUP                     650 مگاهرتز

مشخصاتCUP                 تک هسته ای

سیستم عامل                 Router OS

لایسنس                         level 4

حافظه رم                        64 مگابایت

MTBF در دمای 25 درجه 100,000 ساعت میباشد.

مشخصات شبکه 

1- پورت شبکه 10/100                        5 عدد

2- پورت شبکه اترنت 10/100/1000         ندارد

3- پورت SFP                                       ندارد

4- پورت SFP+                                     ندارد

جمع بندی نهایی روتربرد میکروتیک  

در کل این روتربرد میکروتیک hEX PoE lite با توجه به قابلیتها و ویژگی هایی که به آنها اشاره شد بسیار مقرون به صرفه و کارآمد بوده است. مطمئنن از بهترین انتخاب ها برای شبکه های کم تراکم و محیطهای داخلی خواهد بود. این روتر میکروتیک بدون شک میتواند کل نیاز های شما را برآورده سازد.

بررسی تخصصی

رنگ‌بندی

شرکت سازنده

میکروتیک – mikrotik

گارانتی اصلی / آی تی سام

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روتر میکروتیک hEX PoE lite پنج پورت 10.100 Mikrotik RB750UPr2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *