خانه/همه نوشته ها/لاین ترمینال هواوی مدل مترو Optix Metro 1000 چیست ؟
آخرین بروز رسانی: 5th فوریه, 2023

لاین ترمینال هواوی مدل مترو Optix Metro 1000 چیست ؟

فهرست این محتوا پنهان 1 لاین ترمینال هواوی مدل Optix […]

لاین ترمینال هواوی مدل Optix Metro 1000 چیست ؟

لاین ترمینال  هواوی مترو 1000، شامل Metro1000 Subrack، 2 PCS کابل برق، 1 PCS کابل Earth، 2 PCS Mount Ear، بسته لوازم جانبی از اتصالات متقابل مرتبه بالاتر 21.25 گیگابیت بر ثانیه و اتصالات متقابل مرتبه پایین تر 5 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند. از توپولوژی های شبکه از جمله نقطه به نقطه، زنجیره، حلقه، هاب و مش و غیره پشتیبانی می کند. پشتیبانی از سرویس SDH/PDH، سرویس اترنت، سرویس ATM، خدمات صوتی و داده، سرویس DDN، G.SHDSL. از تکامل صاف از STM-1 به STM-4 پشتیبانی می کند.

معرفی و بررسی مترو هزار هواوی

پشتیبانی از 1+1 پشتیبان داغ برای منبع تغذیه. پشتیبانی از Ring MSP، حفاظت از اتصال زیر شبکه (SNCP).  Protection برای سرویس‌های بین حلقه‌ای، حفاظت از مسیر مجازی فیبر مشترک پشتیبانی می‌کند.  انتقال شفاف بایت های DCC پشتیبانی می کند. از انتقال اطلاعات مدیریت پشتیبانی می کند. از همگام سازی زمان با دقت بالا برای برآوردن نیازهای برق، مالی و سایر نیازهای صنعت پشتیبانی می کند.  Huawei Metro 1000 یک MSTP سطح STM-4 است، دارای 4 اسلات خدمات،

Subrack خالی مترو 1000 مجهز به 2 POU (واحد رابط برق)، 1 SCB (برد رابط کمکی سیستم)، 2 عدد کابل برق، 1 عدد کابل ارت، 1 بسته لوازم جانبی. سایر برد سیستم و برد سرویس قابل تنظیم هستند.

شیوه سرویس دهی لاین ترمینال هواوی مدل 1000

Thunder-link.com همچنین خط بسته پیکربندی معمولی را ارائه می دهد تا نیازهای مختلف شما را در سناریوهای مختلف برآورده کند. علاوه بر این، Thunder-link.com صفحه پیکربندی خود را ارائه می دهد، که در آن می توانید Metro1000 خود را با انتخاب تخته ها و موارد خود پیکربندی کنید. با پشتیبانی فنی حرفه ای ما برای غنی سازی تجربه شما. علاوه بر Metro1000، Thunder-link.com همچنین ظرفیت بزرگتری Metro3000 را ارائه می دهد، اگر خدمات مورد نیاز شما سطح STM16 باشد، ما می توانیم OSN 1500، OSN 2500، سطح STM 64 را ارائه دهیم، ما می توانیم OSN 3500، OSN 7500 را ارائه دهیم.

توضیحات محصول SDH هواوی

OptiX Metro 1000 معماری ساده و یکپارچگی بالایی دارد. از TDM و سوئیچ جهانی بسته پشتیبانی می کند و بنابراین می تواند با تجهیزات سوئیچینگ بسته متصل شود. علاوه بر این، از خدمات شبیه‌سازی مدار (CES) پشتیبانی می‌کند که دسترسی مستقیم به سرویس‌های E1 در دامنه بسته را محقق می‌کند.
OptiX Metro 1000 نوعی از تجهیزات کیس شکل است. به جز ماژول منبع تغذیه و بردهای خدماتی خاص، واحد اتصال متقابل، واحد ساعت و واحدهای سفارش سیم در برد SCB یکپارچه شده اند.
OptiX Metro 1000 از خدمات مربوط به دامنه مالتی پلکسی تقسیم زمانی (TDM) و حوزه شبکه حمل و نقل بسته پشتیبانی می کند. با شبکه دو دامنه ای، OptiX Metro 1000 تکامل آرامی را از شبکه TDM به PSN انجام می دهد.

معماری Optix Metro 1000 ساده و با یکپارچگی بالا است. از TDM و همچنین سوئیچ جهانی بسته پشتیبانی می کند، به این معنی که می توان آن را با تجهیزات سوئیچینگ بسته متصل کرد. همچنین از خدمات CES (سرویس شبیه سازی مدار) پشتیبانی می کند که دسترسی مستقیم به خدمات E1 در دامنه بسته را محقق می کند.

اطلاعات فنی در مورد PDH هواوی

معماری ساده و ادغام بالا، OptiX Metro 1000 نوعی از تجهیزات کیس شکل است. ابعاد شاسی عبارتند از: 436 میلی متر (W) x 293 میلی متر (D) x 86 میلی متر (H). به جز ماژول منبع تغذیه و بردهای خدماتی خاص، واحد اتصال متقابل، واحد ساعت و واحدهای سفارش سیم در برد SCB یکپارچه شده اند. رابط های چندگانه

STM-1 /4/16(o)، E1/T1/E3/T3 (e)، FE/GE(o/e)، NM-LAN، ورودی/خروجی آلارم، رابط برق AC/DC.

جزئیات مشخصات فنی SDH لاین ترمینال مترو هزار Optix Metro 1000

OptiX Metro 100 برای معرفی لایه شبکه انتقال، رابط نوری STM – 1 را فراهم می کند و تجهیزات لایه دسترسی با هم کل گروه تجهیزات لایه دسترسی انتقال را می سازند، E1 و دسترسی تجاری اتری را فراهم می کنند.

ویژگی های محصول  مترو Optix Metro 1000

ارتفاع ادغام لاین ترمینال : طرح کاست 436 میلی متر (عرض) × 200 میلی متر (عمیق) × 42 میلی متر (ارتفاع)؛ علاوه بر ماژول قدرت، تجهیزات تمام واحدهای عملکردی در یک قطعه روکش روی یکپارچه شده اند.

مصرف برق کم:

*تجهیزات مصرف برق کم، حدود 17 وات، اما خنک کننده طبیعی، بدون فن، بدون سر و صدا.
*نصب چابک، نصب آسان و چابک نصب، اما با توجه به شرایط سایت، نصب زیر را انتخاب کنید: نصب در کابینت عمق 300 میلی متر ETSI، کابینت عمق 600 میلی متر ETSI; نصب شده در 19 اینچ در کابینت، نصب شده در کابینت OC – 500 در فضای باز. نصب آویز؛ نصب دسکتاپ.
*دارای انواع رابط: می تواند رابط نوری STM – 1، رابط الکتریکی FE، رابط الکتریکی E1، رابط مدیریت شبکه (NM – LAN)، رابط ورودی/خروجی ALARM (ALARM)، رابط برق ac، رابط منبع تغذیه dc را ارائه دهد. رابط.
*پشتیبانی از حالت مدیریت چندگانه: با توجه به شرایط سایت، حالت مدیریت زیر را انتخاب کنید: سیستم مدیریت شبکه OptiX iManager T2000 / U2000، Web – LCT (ترمینال محلی صنایع دستی) سیستم مدیریت محلی، صفحه کنترل LCD دستگاه (نمایشگر کریستال مایع) .
*پشتیبانی نرم افزار آنلاین ارتقاء: دارای نرم افزار میزبان، نرم افزار منطق قابلیت ارتقاء آنلاین.
*عملکرد آسان، تعمیر و نگهداری آسان: ارائه پنل کنترل LCD و ابزار پیکربندی Web – LCT، مناسب برای تعمیر و نگهداری تجهیزات و عملیات پیکربندی. اما از طریق کنترل ال سی دی بوت دستگاه عملکرد خود چک و به راحتی موقعیت یابی تجهیزات موقعیت خطا.

کاربرد محصول و سود مشتری

با توجه به صنعت مشاوره شرکت آمار Ovum، در پایان سال 2012 2 سه ماهه، هواوی در بازار جهانی شبکه نوری رتبه اول، جهانی MSTP/Hybrid MSTP رتبه اول را در بازار کسب کرد. در حال حاضر محصولات و خدمات جهانی MSTP هواوی در بیش از 130 کشور و منطقه.

 

 

دسته‌بندی: همه نوشته ها

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه