خانه/همه نوشته ها/مقایسه کارت‌ ADEE و ADEF دی اسلم هواوی 5600
آخرین بروز رسانی: 7th فوریه, 2023

مقایسه کارت‌ ADEE و ADEF دی اسلم هواوی 5600

فهرست این محتوا پنهان 1 مشخصات و معرفی کارت‌ ADEE […]

مقایسه کارت‌ ADEE و ADEF، معرفی کارت‌های دی اسلم هواوی 5600، ابتدا بهتر است کمی در مورد  هر یک از کارت‌های دی اسلم هواوی بیشتر بدانیم. کارت‌ ADEE و کارت‌ ADEF بر روی دستگاه مخابراتی دی اسلم نصب می شوند. و برای ارائه سرویس های مختلف بر روی سیم مسی تولید شده اند. این کارت ها برای ارائه سرویس هایی مانند اینترنت، اینترانت، MPLS، VPLS، سرویس های سینگل سرویس single service و مولتی سرویس multi service و تعدادی سرویس دیگر استفاده می شود. معمولا سازمانها و شرکتهایی که از دی اسلم هواوی بهرمند می شوند، شرکت های سرویس دهنده می باشند. لطفا برای آشنایی بیشتر و مقایسه کارت‌ ADEE و ADEF با آی تی سام همراه باشید.

مشخصات و معرفی کارت‌ ADEE دی اسلم هواوی MA5600 

کارت‌ ADEE در واقع همان Huawei MA5600 ADEE DSLAM 64 port می باشد. این کارت دارای 64 پورت جهت ارائه سرویس ADSL به مشترکین انتهایی می باشد. و اما این کارت چه سرویسی را ارائه می کند. و اصلا ADSL چیست؟ در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

ADSL مخفف کلمات Asymmetric Digital Subscriber Line است.  خط اشتراکی نامتقابل یا ADSL نامیده می‌شود. اینترنت پرسرعت +ADSL2 ورژن جدیدتری از سرویس اینترنت پرسرعت ADSL می باشد. و امکان دانلود بهتر را ایجاد می‌ نماید. برای جلوگیری از تداخل سیگنال اینترنت ADSL و سیگنال صوتی تلفن، از یک فیلتر در هر پریز تلفن، استفاده می نمایند. به این فیلتر، میکرو فیلتر یا اسپلیتر (Splitter) می گویند. و آن به این معنی است که جداکننده صوت و اینترنت است. البته باعث افزایش سرعت اینترنت هم می‌شود.

اینترنت پرسرعت ADSL، برای ارتباط نیاز به بستر مخابراتی یعنی خط تلفن ثابت و یک مودم ADSL دارد. از این رو به آن اینترنت پرسرعت ثابت و یا FIX گفته می‌شود.

حداکثر سرعت هر پورت کارت ADEE دی اسلم هواوی 

در مورد کارت‌ ADEE و ارائه سرویس +Adsl2 می توان به این مورد اشاره کرد که سرعت +ADSL2 حداکثر به 24 مگابیت بر ثانیه می رسد. حداکثر ۲ مگابیت بر ثانیه (عملا ۱.۵ مگابیت) هم آپلود دارد.

 

 

برای خرید دی اسلم هواوی 5600 و یا  قیمت دیسلم هواوی 5600 روی عکس زیر کلیک کنید. 

مقایسه کارت‌ ADEE و ADEF دی اسلم هواوی 5600

مشخصات و معرفی کارت‌ ADEF دی اسلم هواوی MA5600 

کارت‌ ADEF در واقع همان Huawei MA5600 ADEF DSLAM 64 port می باشد. این کارت دارای 64 پورت جهت ارائه سرویس ADSL به مشترکین انتهایی می باشد. و اما این کارت چه سرویسی را ارائه می کند. و اصلا ADSL چیست؟ در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

مقایسه کارت‌ ADEE و ADEF و معرفی

دی اسلم هوآوی 896 پورت MA5600

موارد مهم در کارت‌ ADEE و ADEF هواوی MA5600

1- کارت‌ ADEE و ADEF چیست. و چند پورت دارند.

2- دقیقا در کجای دی اسلم نصب می شوند.

3- آیا برای معرفی به دی اسلم نیاز به نصب نرم افزاری دارند؟

4- توانایی سرویس دهی بر روی چه بستری را دارند؟

 

 

 

تفاوت و اجزای تشکیل دهنده کارت‌ADEE و ADEF هواوی MA5600

هر دو کارت‌ ADEE و ADEF یک برد سبز رنگ هستند. اندازه این کارتها اندازه 2  برگه A4 است. بر روی آن پر از خازن و سلف و ترانس است. بسیار حساس به الکتریسته بدن انسان هستند. بسیار یا کیفیت هستند و طول عمر بالایی دارند.

 

تفاوت و مقایسه کارت‌ ADEE و ADEF دی اسلم هواوی 5600

در مقایسه کارت‌ ADEE و ADEF تنها تفاوت یک مورد است. آن هم در کارت ADEE به تعداد پورت ها اسپلیتر دارد. اما در کارت‌ ADEF هیچ اسپلیتری وجود ندارد. 

 

برای اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

دسته‌بندی: همه نوشته ها

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه