خانه/تجهیزات مخابراتی, همه نوشته ها/مشخصات، معرفی و بررسی دی اسلم هواوی MA 5600
آخرین بروز رسانی: 4th فوریه, 2023

مشخصات، معرفی و بررسی دی اسلم هواوی MA 5600

فهرست این محتوا پنهان 1 مشخصات و معرفی دی اسلم […]

معرفی دی اسلم هواوی 5600، ابتدا بهتر است کمی در مورد  دی اسلم هواوی بیشتر بدانیم. دی اسلم دستگاه مخابراتی و برای ارائه سرویس های مختلف بر روی سیم مسی ساخته شده است. این دستگاه برای ارائه سرویس هایی همچون اینترنت، اینترانت، MPLS، VPLS، سرویس های سینگل سرویس single service و مولتی سرویس multi service و تعدادی سرویس دیگر استفاده می شود. معمولا سازمانها و شرکتهایی که از دی اسلم هواوی بهرمند می شوند، شرکت های سرویس دهنده می باشند. لطفا برای آشنایی بیشتر دی اسلم هواوی با آی تی سام همراه باشید.

مشخصات و معرفی دی اسلم هواوی MA5600

هواوی یک شرکت چینی و تولید کننده محصولات بسیاری می باشد. و محصول دی اسلم هواوی یکی از مهمترین بیرنس های این شرکت در زمینه مخابراتی است. این شرکت بیشتر در زمینه تجهیزات الکترونیکی فعالیت دارد. و محصولاتی مانند دی اسلم هواوی 5600 آن از پر فروش ترین محصولات این شرکت به شمار می رود. که ما امروز به معرفی آن می پردازیم. و البته شرکت هواوی محصولاتی مانند تجهیزات شبکه و فیبر نوری و سرور و رادیو هم تولید می کند. ولی ما در این مقاله سعی کردیم که به معرفی دی اسلم هواوی 5600 بپردازیم و ما را با این محصول هواوی بیشتر آشنا کنیم.

برای خرید دی اسلم هواوی 5600 و یا بررسی قیمت دیسلم هواوی 5600 روی عکس زیر کلیک کنید. 

موارد مهم در معرفی دی اسلم هواوی MA5600

برای آشنایی با دی اسلم هواوی باید به چند نکته مهم توجه کنید.

1- پورت چیست و در کجای دی اسلم قرار دارد.

2- اندازه دی اسلم هواوی MA5600 چقدر است و در پروژه چه فضایی برای نصب دارید.

3- برقی پروژه که قرار است دی اسلم هواوی در آن نصب شود 48 DC است یا 220 AC و می بایست این را در نظر داشته باشید که برق ورودی دی اسلم هواوی 5600 به صورت DC  می باشد.

4- در آینده قرار است سرویس مشترکین افزایش پیدا کند یا خیر ؟

توجه به موارد فوق باعث انتخاب درست و طراحی حرفه ایی شما در خصوص دی اسلم هواوی می شود.

 

اجزای تشکیل دهنده دی اسلم هواوی MA5600

دی اسلم هواوی 5600 از 16 اسلات تشکیل شده که به شرح زیر است. و این 16 اسلات به صورت کاملا مرتب با هم در ارتباط هستند و سرعت انتقال داده بین این 16 اسلات بسیار بالا است. و این باعث قدرت دی اسلم هواوی شده است. که در ادامه به آن می پردازیم.

1- بک پلین یا همان صفحه پشت 16 اسلات کارت‌های دی اسلم هواوی 5600

بک پلین برد اصلی دی اسلم هواوی 5600 است که تمامی کارتها ر بر روی آن نصب می شوند. به نوعی می توان آن را مادر برد دی اسلم هواوی 5600 معرفی نمود.

2- کارتهای مشترک یا لاین کارت دی اسلم هواوی 5600 که به شرح زیر است. 

کارتهایی را که این دی اسلم پشتیبانی می کند عبارتند از:

1-2 کارت مشترک 64 پورت ADEE 

این کارت 64 پورت سرویس ADSL می دهد. و دارای 64 پورت اسپلیتر است.

2-2 کارت مشترک 64 پورت ADEF

این کارت 64 پورت سرویس ADSL می دهد. هیچ پورت اسپلیتری ندارد.

3-2 کارت مشترک 64 پورت SHEB 

این کارت 64 پورت سرویس SHDSL می دهد.

معمولا در ایران کارتهای فوق مورد استفاده قرار می گیرند. خرید دی اسلم هواوی معمولا توسط مخابرات یا سرویس دهنده های اینترنت که FCP  نام دارند انجام می گیرد.

3- اسلات پاور روی دی اسلم هواوی 5600 

در این اسلات شما می توانید سه مدل کارت نصب نمایید که بر ترتیب به شرح زیر است.

 

این کارت پاور همان پاور برق 48 DC می باشد. برای راه اندازی این پاور شما نیاز به مبدل 48 به 220 دارید. و نمی توانید مستقیم برق شهری را با یک کابل به آن متصل می شود. و حتما می بایست این مدل را همراه با دی اسلم داشته باشید. یا ممکن است اسن دستگاه در مخابرات نصب شود که دیگر نیازی به مبدل ندارد. چون برق مخابرات 48 DC است.

4- دو اسلات برای  کارت مدیریت یا کارت منیچ 

کارت منیج یا مدیریت همان کارتی هست که تمایم تنظیمات و برنامه ریزی و OS و آپلینک دستگاه در آن قرار دارد. در واقع مغز اصلی سیستم است.  تمامی موارد از  CPU تا حافظه دستگاه در این کارت قرار داد. کارت دی اسلم هواوی با نام های SCUN می باشد.

برای اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه